börjar smått bli bättre

Hej, är inte så säker på om det blir något stockholm imorrn. Jag e fortfarande sjuk, o eftersomatt jag hade haft feber sen i lördags så ringde mamma till vårdcentralen. O dom sa att dom trode jag hade svininfluensan, men inte den "aggresiva" för då skulle jag ha varit död vid det här laget :S Men om febern började gå upp ännu högre än jag haft dvs till över 39 så skulle vi ringa igen. Så skulle jag dricka mycket och försöka äta, jag åt en grej igår på hela dagen. Men idag hade jag tänkt försöka äta lite mer om jag orkar... Sen den där fläskläppen, tror jag inte var en fläskläpp, för det är som ett sår på underläppen med en skorpa och det e typ helt hårt :S Aja, livet e inte rättvist, jag som hade sett fram emot att få åka upp och träffa Marre, Sofie och dom för den delen också. Men jag har för mej att mamma sa att om febern håller sej nere så får vi se för just nu har jag 37,1 :) Nu skall jag ta något att äta tror jag så ni får ha det bra, hejdå! <3


Kommentarer
Postat av: Linda - ndaiL

vad gör du ikväll?

2009-11-26 @ 19:44:05
URL: http://ndail.blogg.se/
Postat av: jessica

aww vad tråkigt :( hoppas du blir bättre snart1

2009-11-26 @ 20:01:25
URL: http://saywhatyouwant.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida/blogg:

skriv din komentar:

Trackback