hahahahahahahahahaha

Hej, det blir innebandymatch idag, med tanke på att mamma skall sitta i sekretariatet och att det är vår tur att ta hem och tvätta tröjorna så tänkte vi att det är lika bra!

Hahahah jag drömde världens konstigaste dröm i natt! För er som orkar läsa, så var den såhär:
Jag och Fannie ville spela fotboll i gympahallen, så vi gick upp dit och kände om det var upplåst eller inte. Det var det inte, men vaktmästaren som i det här fallet var en dvärg som suttit i fängels och som var medlem i Hells Angels, hatade när barn som inte hade tillåtelse gick in och "lekte" i hallen. Han såg att vi försökte komma in, så han började jaga oss runt hela Hemse. Vi var livrädda för honom, så vi sprang allt vad vi pallade hela tiden. Sen när vi sprang förbi ICA så tänkte vi att där inne är det många människor så där kan han inte göra något... Så vi sprang in. Men han förföljde oss ändå, då gick vi och sa till en i personalen "Hej du det är en liten dvärg som förföljer oss, han är jätteläskig och kommer göra nåt, vi är säkra på det." Så hon gick och pratade med honom och då gick han. Sen när vi gick ut ur affären så kom det massa tjocka gammla skäggiga gubbar på motorcyklar som parkerade utanför ICA ungefär där jag och Fannie stod. Längs fram åkte dvärgen... Så dom gick in i ICA men tittade jättesurt på oss så när dom hade gått in så sprang jag och Fannie hem, i full fart, livrädda. Så när vi äntligen kom hem och trodde att vi var säkra så hade våran vaktmästare hållt på och bytt vårt lås, men det hade blivit något fel så det bara snurrade och snurrade när man försökte låsa...
Sen vaknade jag :P Haha helt sjukt!!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida/blogg:

skriv din komentar:

Trackback