jag behöver någon.

vad fan gör man när man har bestämt sig för att man inte orkar mer, men är för feg för att göra något åt det? vad gör man när det enda man ser när man stänger ögonen är ansiktet av den du saknar mest som ber dig komma? vad gör man när man behöver prata med någon men ingen orkar lyssna på dina problem? vad gör man när man glömt bort hur det känns att vara lycklig? vad gör man när dom som borde vara där för dig och ställa upp för dig inte bryr sig alls? vad gör man när dom vänner som svor på gud att dom skulle finnas där egentligen inte menade det?

för jag orkar inte mer, jag ser honom hela tiden, jag behöver prata med någon, jag vill vara lycklig, jag har ingen som bryr sig och jag har alldeles för många vänner som sa att dom skulle finnas såfort jag behövde dom. men som inte finns här, nu när jag behöver dom mest.

Kommentarer
Postat av: Jossan

jag finns för dig, jag menar det verkligen! jag orkar lyssna, jag gör det för din skull för jag vill verkligen inte att du ska må dåligt! jag älskar dig Carro, hoppas du vet det!

2011-04-24 @ 22:49:30
URL: http://itsnevereasywhenitshard.blogg.se/
Postat av: majelicanorman - vem tror på evig kärlek?

jag finns! alltid å jag menar det! jag älskar dig så jävla mycket! <3

2011-04-25 @ 19:32:44
URL: http://krusbarspaj.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida/blogg:

skriv din komentar:

Trackback