trust noone -cause then noone will let you down


vet inte vad som hände, men det brukade vara vi. vi tre. men sen gick något fel någonstans. och nu är det ni fyra. jag backar, för jag vetifan om ni ens vill ha mig där. eller rättare sagt, jag vill inte vara där när det är såhär. det var vi mot allt, jag älskade er så in i helvete. men jag är trött på att folk ska "ta" er ifrån mig. men det värsta är att ni inte märker det själva, för ni är ju asglada att ni blivit kompisar med dom igen, men jag klarar inte av det. förlåt, men jag gör verkligen inte det. hata mig inte.

trust noone -cause then noone will let you down

och nej, ingen av er som läser det här vet vad det handlar om. det handlar inte om er, så missförstå inte och bli sura nu va.

p.s valborg kommer suga getkuk.


Kommentarer
Postat av: ISABELLE

är du säker på att det inte handlar om några där jag är "inblandad" ?

2011-04-30 @ 10:29:40
URL: http://iisssabelle.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida/blogg:

skriv din komentar:

Trackback