älskling jag vet hur det känns, när broar till tryggheten bränns.

jag vill inte att folk skall tro att jag är någon jag inte är. för jag är inte den folk tror att jag är. jag är inte den jag var eller den jag trodde att jag skulle bli. jag är den jag blev. varför? för att jag vet hur det känns när broar till tryggheten bränns, jag vet hur det känns när du förlorar den som betydde allt för dig, jag vet hur det känns när ångesten kryper fram, jag vet hur det känns när dom anklagande, skrikande rösterna tar över i ditt huvud, jag vet hur det känns när folk undviker att nämna vissa ord för att dom tror att jag är för svag för att höra dom, jag vet hur det känns när du måste fira din pappas födelsedag på kyrkogården, jag vet hur det känns att vakna upp en morgon och höra någon säga tre ord som raserar hela din jävla värld.
jag vet hur det känns att förlora min pappa.
jag saknar dig, fan vad jag saknar dig.

Kommentarer
Postat av: JULIA

sv carro. varför? varför är vi inte bättre kompisar? jag kommer ihåg på någon fotbollscup när vi var rätt bra kompisar, saknar det fan. :( vi får väl hänga lite mer i skolan osv, festa lite tillsammans. säg till när du ska ut och röka så kan jag hänka så kan vi ju snacka lite på de sättet. :)

ta hand om dig, säg till om det är något. puss. <3

2011-11-10 @ 22:22:06
URL: http://ignoble.blogg.se/
Postat av: mandis

jag tycka om di bara så du vet<3

2011-11-11 @ 23:42:40
URL: http://amandaisenberg.blogg.se/
Postat av: Lizette

Fan vad fint skrivet carro!

verkligen <3

2011-11-12 @ 17:44:18
URL: http://joelsdotter.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida/blogg:

skriv din komentar:

Trackback