i love you, whoever you would have been.

snodde den av julia, puss!

Du heter: carolina
Smeknamn: carro, sarro, fisksarre. typ.
Låt som när du är ledsen sörjer till? i'll be missing you, happy birthday osv, osv.
Beroende av: cigg vafan
Vad tror folk om dig? inte fan vet jag
Vad får du oftast komplimanger för? ingen aning, mitt hår kanske
Hur imponerar man på dig? man är sig själv och när man är lite bad ass kanske
Brukar du skratta för dig själv? jarå
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? alltså jag råkade radera lite men det senaste jag kan se är "haha jaha, jo han undra vart vi hade tagit vägen sen så sa han att han sett oss på busstationen men inte orkat gå fram... haha <3"
Var bor du? gotland
Trivs du där? jarå, oftast
Har du haft sex idag: naje
Hur svarar du i mobilen: "hallå?, tja!, tjenare mannen."
Vem ringde du senast?: N.
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: inte jag som prata såå, men typ "är på väg, gå till alis." eller någe sånt skit.
Brukar du komma i tid: kan man väl säga.
Hur känner du dig nu: trött, pigg, röksugen. lite allt möjligt.
Vanligaste färg på dina kläder: svart tyyyyp.
Vad tycker du om fötter: brukar inte fundera på vad jag tycker om fötter fan.
Vad saknar du: majlis, anna, amanda, manda, emlansemlan och en jävla massa andra.
Hade du en bra kväll igår: nja, inte direkt.
Favorit dryck på morgonen: juice.
När brukar du oftast gå och lägga dig: tio/elva/tolv. beror sig på liksom.
Är du blyg?: alltså grejen är att jag vet inte, det beror sig väl på just då liksom.
Sysslar du med någon idrott: innebandy.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: nej/ja
Har du spytt offentligt: kubb-VM </3
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: jaduu
Är du nöjd med ditt liv: ibland faktiskt.
Är du bortskämd: hah, eller det beror sig väl på hur man ser det, jag har ju fått betala ett betydligt högre pris än det jag får tillbaka liksom, så nej.
Vad gör du i morgon: fittäckelprao.
Vad är det värsta du vet?: folk som sviker.
Har du bra vänner och äkta vänskap?: klart, jag ju mina fina.
Vad är det finaste du fått?: mina syskon.
En speciell dag du minns: 9 maj 2010
Du samlar på: inget egentligen.
Vem ringer du när du är arg/ledsen: -ingen alls
När grät du senast: någon vecka sedan kanske
Vad skulle du göra om du vann en miljon: köpa lägenhet och bil typ.
Vill du gifta dig: yesman,
Vill du ha barn: det med
Är du musikalisk?: inte för fem öre.
Vad dricker du helst när du är törstig: vatten
Bor dina föräldrar tillsammans: det är lite omöjligt
Har du någon gång gråtit dej till sömns: det har hänt, ja.
Biter du på naglarna: nej.

Kommentarer
Postat av: Fannie MH

Vad hände den 9 maj 2010? :P

2011-11-30 @ 15:10:55



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida/blogg:

skriv din komentar:

Trackback