one light, one mind flashing in the dark, blinded by the silence of a thousand broken hearts.

har inga andra bilder.
stannade kvar i stan idag, kirrade cigg. tack N! sen tog jag bussN hem och nu sitter jag inne i värmen, åh, fett nice! Kan ju bara säga att lördagskvällen började sjukt segt, massa strul och grejer. men mot tolv-ettiden så fixade allt sig och kan ju bara säga att det var så totalt värt allt krångel. jag och erica har hittat bästa partystället och det blir troligtvis så att vi åker dit på lördag igen. fuck vad jag älskar detta alltså! satan jo. naj nu ska jag fixa något att käka sen blir det duschen, vi hörs mannen!

Kommentarer
Postat av: ISABELLE

vadå för partyställe?!!?!??! :D

2011-11-28 @ 22:33:42
URL: http://iisssabelle.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida/blogg:

skriv din komentar:

Trackback